Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2020, 25900 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2020, 25120 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2020, 8644 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2020, 4897 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.000,- p/mnd klik hier
2020,
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.000,- p/mnd klik hier
2020, 27837 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2020, 17714 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.899,- € 11.299,- p/mnd klik hier
2020, 14629 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2021, 28300 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.600,- p/mnd klik hier
2021, 49947 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.749,- p/mnd klik hier
2021, 17650 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.890,- p/mnd klik hier
2021, 23630 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2021,
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.890,- p/mnd klik hier
2021, 12269 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2021, 5877 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2022, 8500 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2022, 17000 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2022, 12269 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2022, 4739 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.940,- p/mnd klik hier
2023, 20420 Km
Wist u dat: In de motortaal "GoldWing" betekent: De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare,comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en is de meest luxueuze toerfiets die te koop is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion