Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE R - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Blauw (mat) / Oranje
Vermogen:
89 kW
Teller:
20.420 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

KTM 890 Duke R – 2023 – 20.420 km – Nederlandse motor

Deze KTM 890 Duke R van 21 juli 2023 is de ultieme naked bike voor de sportieve rijder. Afkomstig van de eerste eigenaar en KTM Dealer onderhouden. De Duke R staat bekend als The Super Scalpel – messcherp in de bochten, licht, krachtig en ongelofelijk wendbaar.

Uitrusting en opties:

  • ABS

  • Boordcomputer

  • Handvatverwarming

  • Korte kentekenplaathouder

  • LED-achterlicht, koplamp, knipperlichten en dagrijverlichting

  • MSR (Motor Slip Regulation)

  • MTC (Motor Traction Control)

  • Quickshifter up/down

Review – Motor.nl:
"De 890 Duke R is een waanzinnig uitgebalanceerde naked bike. Lichtvoetig, met remmen en vering van topniveau, en een motorblok dat zowel rustig als extreem sportief kan. Een motor die je telkens weer doet glimlachen."

Waarom deze motor bijzonder is:

  • Krachtige 889cc tweecilinder met 121 pk

  • Topcomponenten zoals WP-vering en Brembo remmen

  • Sportief én geschikt voor langere ritten
Als je de motor wilt komen bekijken en/of een proefrit wilt maken, neem dan contact met ons op.

  • INRUIL:
    Inruil van een MOTOR en/of AUTO is mogelijk. Voor een indicatie mag u altijd even bellen, mailen of een whatsapp sturen.

    GARANTIE:
    Op alle nieuwe motoren wordt tenminste 2 jaar fabrieksgarantie gegeven. Dus op gebruikte motoren jonger dan 24 maanden zit nog de resterende fabrieksgarantie.

    Op alle motoren ouder dan 2 jaar wordt 3 maanden GARANTIE gegeven zonder meerprijs (garantievoorwaarden staan op onze website)

    Uitbreiden van garantie t/m 12 maanden is in bijna alle gevallen mogelijk in de vorm van Premium Garantie Pakketten (zie onze website)
     

    FINANCIERING, GEEN PROBLEEM !!
    Wij regelen dit via Numotorrijden.nl. Vaak kun je boetevrij aflossen, is geen aanbetaling nodig en kijken we gewoon wat het beste bij jou past.

    Heb je vragen of wil je weten wat er mogelijk is? Stuur gerust even een berichtje of bel ons even – helemaal vrijblijvend.


    .
  • .
    MOTOR ARENA

    Dubloen 14
    5751 PX Deurne
    Tel: 0493-750331
    Whatsapp: 06-20351867

    (Telefonisch bereikbaar van Ma t/m VR van 9:00u t/m 21:00u en Zaterdag van 10:00u t/m 17:00u)

    Openingstijden:

    Maandag: OP AFSPRAAK
    Dinsdag: OP AFSPRAAK
    Woensdag: OP AFSPRAAK
    Donderdag: 09:00u t/m 18:00u
    Vrijdag: 09:00u t/m 18:00u
    Zaterdag: 10:00u t/m 17:00u

    Buiten de aangegeven openingstijden is een afspraak maken mogelijk.

    Disclaimer:
    De informatie in deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden, onvolledigheden of tussentijdse wijzigingen. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij adviseren geïnteresseerden altijd om zelf de gegevens te verifiëren en bij twijfel contact met ons op te nemen.


    .


Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Handvat verwarming, LED Achterlicht, LED Dagrijverlichting, LED Knipperlichten, LED Koplamp, MSR, Quickshifter up/down, MTC,




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Arena
Dubloen 14
Deurne
Plan de route
0493-750331
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion