Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:

BMW M 1000 RR, het eerste M model van BMW Motorrad

Met de S 1000 RR als basis heeft BMW met een veelvoud aan updates en upgrades een afgetrainde topatleet afgeleverd: de BMW M 1000 RR, het eerste M model van BMW Motorrad. Om als Olympische topatleet, of Supersporter zo je wilt, je te kwalificeren voor een plek op het hoogste podium moet je een goede palmares overleggen. De motor levert een maximumvermogen van 156 kW / 212 pk en weegt 192 kg. Deze motor is daarmee de krachtigste en snelste voor weggebruik geschikte motorfiets van BMW Motorrad. Met een koppel van 113 Nm sprint de superbike in 3,1 seconden van 0 naar 100 km/h. De motor is begrenst op een topsnelheid van 306 km/h.
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 27.999,- p/mnd klik hier
2021, 9324 Km
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 28.990,- p/mnd klik hier
2021, 10434 Km
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 35.499,- p/mnd klik hier
2022, 2000 Km
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 36.990,- p/mnd klik hier
2023, 4790 Km
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 35.950,- p/mnd klik hier
2024, 3500 Km

Supersport BMW M 1000 RR

De toepassing van alle aerodynamische kennis zorgt voor een later remmoment en de mogelijkheid tot eerder accelereren dankzij meer downforce. De gasreactie kent twee standen en met de Race Pro modus is de mate van motorrem in drie standen in te stellen. De BMW M 1000 RR biedt verder de Schakelassistent Pro, Launch Control, Hill Start Control Pro en Pit Lane-Limiter. De motor heeft ook dynamische tractie controle, een M remsysteem en andere technische toepassingen die je de motor optimaal laten beheersen.
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 37.999,- p/mnd klik hier
2024, 50 Km
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 42.990,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 52.363,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion