Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 18
BMW R 18
€ 15.900,- p/mnd klik hier
2020, 10400 Km
BMW R 18
BMW R 18
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2020, 6120 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2020, 9579 Km
BMW R 18
BMW R 18
€ 17.940,- p/mnd klik hier
2020, 5984 Km
BMW R 18
BMW R 18
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2020, 2114 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 755 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2020, 1410 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 39.990,- p/mnd klik hier
2020, 890 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 15.945,- p/mnd klik hier
2021, 15294 Km
BMW R 18
BMW R 18
€ 17.350,- p/mnd klik hier
2021, 9600 Km
BMW R 18
BMW R 18
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2021, 557 Km
BMW R 18
BMW R 18
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2021, 2965 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2022, 10150 Km
BMW R 18
BMW R 18
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2022, 3300 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 24.450,- p/mnd klik hier
2022, 1590 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2022, 501 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2022, 7781 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 42.950,- p/mnd klik hier
2022, 10 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2023, 1500 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2023, 2700 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion