Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 8.900,- p/mnd klik hier
2021, 31201 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2021, 16727 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 9.175,- p/mnd klik hier
2021, 19619 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2021, 3605 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2021, 6465 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2021, 11368 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
2021, 13221 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2022, 6025 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2022, 8026 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2022, 12200 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2022, 11000 Km
Merkdealer
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2022, 6823 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2022, 9507 Km
APRILIA TUONO 660 FACTORY
APRILIA TUONO 660 FACTORY
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2022, 7859 Km
APRILIA TUONO 660 FACTORY
APRILIA TUONO 660 FACTORY
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2022, 11025 Km
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 8.795,- p/mnd klik hier
2023, 19500 Km
APRILIA TUONO 660 FACTORY
APRILIA TUONO 660 FACTORY
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2023, 23913 Km
Merkdealer
APRILIA TUONO 660 FACTORY
APRILIA TUONO 660 FACTORY
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2023, 3124 Km
APRILIA TUONO 660 FACTORY
APRILIA TUONO 660 FACTORY
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2023, 3525 Km
APRILIA TUONO 660 FACTORY
APRILIA TUONO 660 FACTORY
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2023, 3344 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion