Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 660 - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Rood-grijs
Vermogen:
70 kW
Teller:
11.368 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Italiaans vrouwen, italiaanse huizen, italiaanse kleding èn italiaanse motorfietsen......altijd zó mooi [ je vraagt je af : wat zit er toch in die pasta .....? ] . Wij hebben deze italiaanse schone voor jou ingeruild . Uitgevoerd met ABS, boordcomputer, bar-end mirrors, LED verlichting, cruise control, wheelie control, 5 riding modes, quickshifter en een - beter dan Eros Ramazotti klinkende Akrapovic uitlaat ! Pachtige motorfiets met een zeer aantrekkelijke kilometerstand !!!

Overigens is deze motorfiets nog niet gepoetst !
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Akrapovic uitlaat, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Bar-end mirrors, Boordcomputer, Cruise Control, Getint windscherm, Korte kentekenplaathouder, LED dagrijverlichting, LED koplamp, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Nederlands geleverde motorfiets, Quickshifter, Radiator beschermer, Special Edition, Wheelie control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Stella Motoren
Hommel 9
Apeldoorn
Plan de route
055-3032254
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion