Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA MW 125 TRICITY
YAMAHA MW 125 TRICITY
€ 2.895,- p/mnd klik hier
2017, 7090 Km
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2021, 2236 Km
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2022, 40351 Km
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2022, 2951 Km
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2024, 978 Km
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 9.399,- p/mnd klik hier
2024, 8001 Km
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2024, 3121 Km
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion