Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Zwart
Vermogen:
84 kW
Teller:
17.610 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha Tracer 900 ABS

Belangrijkste kenmerken
- Merk: Yamaha
- Type: Tracer 900
- Bouwjaar: 2018
- Kilometerstand: 17610 km
- Aantal cilinders: 3
- Cilinderinhoud: 847 cc
- Vermogen(kW): 84
- Motor: 4-takt
- Instructieboekje is aanwezig +  Onderhoudsboekjes.

Opties en accessoires:
- 3 sleutels aanwezig
- TCS Traction control
- Tankpad
- ABS
- 3 Rijmodus
================
AE Motorbikes – Betrouwbare Motoren
Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.

  • Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!
  • Garantie op al onze motoren
  • Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
  • Tevreden klanten zijn onze prioriteit
  • Jonge en nette occasions
  • Inruil is mogelijk
  • Financiering is mogelijk.
  • Tot 12 maanden garantie mogelijk*

Bezichtiging & Contact
Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk, ook ’s avonds en in het weekend. We werken uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon: 0684871313
E-mail: info@aemotorbikes.nl
Instagram: aemotorbikes

Bekijk ook onze andere advertenties voor meer motoren in topstaat!

  • Inhoud wordt geladen...

Opties en Accessoires:
ABS, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
AE Motorbikes
Gein 31
Zwolle
Plan de route
0684871313
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion