Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2015, 10305 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 19.500,- p/mnd klik hier
2016, 30795 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2017, 10806 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2018, 11636 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 25.950,- p/mnd klik hier
2018, 31453 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2019, 3670 Km
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion