Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
*** Nette Yamaha MT07 ABS 35KW/A2. ***
LET OP: Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om altijd eerst even contact op te nemen om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of voor meer informatie (premiummobility@hotmail.com of 0627401144).
Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website (www.premiummobility.nl).
Al onze gebruikte motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
- De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
- 6 maanden garantie op gebruikte motorfietsen, waarbij slijtagedelen, accu’s en electrische accessoires zoals handvatverwarming, alarm, gear indicator etc zijn uitgezonderd en met een maximum van 3000km (tenzij anders vermeld).
- Technisch volledig nagelopen in onze eigen moderne en uitgebreide werkplaats.
- Volle tank brandstof.
- Gewassen en gepoetst.
- 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
- Tegoedbon van 10% korting op het eerstvolgende onderhoud (1 jaar geldig na datum uitgifte).
Afleverpakketten:
Alle motorfietsen zijn in onze werkplaats met de grootste zorgvuldigheid nagelopen. Wilt u een langere garantie termijn dan de standaard 6 maanden of gaat u bijvoorbeeld direct een lange reis maken dan kunt u uit één van onze twee afleverpakketten kiezen.
* Basis (€199)
Dit betreft een kleine beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
- Garantie uitbreiden naar 8 maanden met een maximum van 4000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd).
- Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
- Rem- en koppelingsvloeistof verversen.
* Uitgebreid (€399)
Dit betreft een grote beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
- Garantie uitbreiden naar 12 maanden met een maximum van 6000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd)
- Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
- Rem- en koppelingsvloeistof verversen.
- Luchtfilterbox reinigen en het element vervangen.
- Bougie(s) vervangen.
- Kleppen stellen tegen meerprijs, omdat dit bij vrijwel iedere motor maatwerk is kunnen we hier geen standaard tarief voor aangeven en dienen we specifiek per motor een offerte te maken.
We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Opties en Accessoires: - ABS
- 35KW / A2
- Korte kentekenplaathouder
- Windscherm
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 80.0 mm x 80.0 mm |
Cilinder inhoud | 689 cc |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | 4-kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74.8 pk / 55.0 kW bij 9.000 tpm |
Max. koppel | 68.0 Nm bij 6.500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 130 mm |
Vering achter | 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1.400 mm |
Lengte | 2.085 mm |
Breedte | 745 mm |
Hoogte | 1.090 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 182 kg |
Leverbare kleuren | Night Fluo, Yamaha Blue, Tech Black en Powder White |
Beschrijving | De MT-07 is een motorfiets die ontworpen is om plezier te hebben, en bovendien betaalbaar is. Bijna alles aan deze veelzijdige motorfiets - zijn hoge koppel, wendbare chassis en uiterst lage brandstofverbruik - maken hem onweerstaanbaar voor zowel nieuwe als ervaren motorrijders.



De 689cc parallel-twin profiteert van onze speciale crossplane-filosofie, waarmee een lineair koppel kan worden gegenereerd voor een indrukwekkende acceleratie. En de MT-07 is bovendien uitgevoerd met een compact en lichtgewicht chassis voor verbluffende wendbaarheid en moeiteloze besturing |
 |
PremiumMobility |
|
Provincialeweg 19a
Vinkeveen
Plan de route
|
 |
0627401144
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken