Nieuwsbrief:

VESPA  PRIMAVERA 125 3V - 1981

Bouwjaar:
1981
Kleur:
Zilver
Vermogen:
8 kW
Teller:
6.000 Km
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
vespa - primavera-125-3v
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Unieke Vespa,          Zeeeeeeer zeldzaam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mogelijk 1 van in Nederland
 
  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.

    We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo's voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Langenberg Motors
Printer 11
Coevorden
Plan de route
0524-524977
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion