Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN - 2023

Garantie: Ja
460 Km
DUNE BROWN
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

De Royal Enfield Himalayan 411 is een avonturenmotor met een luchtgekoelde eencilindermotor van 411 cc. Hij levert 24,3 pk en 32 Nm koppel. De Himalayan 411 heeft een topsnelheid van 127 km/u en een verbruik van ongeveer 30-32 km/l. Hij is uitgerust met een dubbelkanaals ABS en een LCD-dashboard met essentiële informatie en een Tripper navigatiesysteem. De Himalayan 411 is niet meer leverbaar en is vervangen door de Himalayan 450.

Specificaties:
Motor: 411cc, luchtgekoelde eencilinder
Vermogen: 24,3 pk (17,88 kW) @ 6500 tpm
Koppel: 32 Nm @ 4250 +/- 250 tpm
Topsnelheid: 127 km/u
Versnellingsbak: 5 versnellingen
Brandstofverbruik: Ongeveer 30-32 km/l
Remmen: Dual-channel ABS
Dashboard: LCD met Tripper navigatie
Frame: Dubbel wiegframe

Bijzonderheden: Uitgerust met montagepunten voor accessoires, zoals zijkoffers en een extra jerrycan
De Royal Enfield Himalayan 411 is ontworpen voor avontuurlijke ritten en kan eenvoudig worden uitgerust met accessoires om de bagagemogelijkheden te vergroten. Het is een toegankelijke motor met een betrouwbare motor en voldoende vermogen voor avontuurlijke ritten. De stroeve schakelovergangen en valse neutrale versnellingen zijn bekende nadelen, maar gezien de prijs van de motor zijn deze vaak te accepteren.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion