Nieuwsbrief:

REWACO  HS 4 CHOPPER - 2005

Garantie: Ja
15947 Km
BLAUW
rewaco - hs-4-chopper
rewaco - hs-4-chopper
rewaco - hs-4-chopper
rewaco - hs-4-chopper
rewaco - hs-4-chopper
rewaco - hs-4-chopper
rewaco - hs-4-chopper
rewaco - hs-4-chopper
rewaco - hs-4-chopper
rewaco - hs-4-chopper
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld

Rewaco Hs-4 Chopper Trike
Bwj : 2005
Km stand : 15947 km
Motor : VW 1600 cc versnellingen
Kleur : Blauw
Apk : juli 2025
Voorband  180-50-r17
Achterbanden : 295-50R15
RVS Zijbeschermbeugel
RVS Motorbeschermeugel
RVS Duo passagierrailing met amsteunen
RVS Sissybar duo Passagier
RVS Verstelbare Rem en Koppelingspedalen
Koffer
Gordels Voor en Achter
Lederen Zijtassen
Afsluitbare Tankdop
Sportline Voorvork
Chrome Spiegels
Chrome Handvatten
Snelgas
Chrome Electronische Km en Toerenteller Cockpit
Indian Koplampen
Sportline Uitlaten
Trekhaak
Prijs : 12950.-
Incl. Servicebeurt
3 Maanden Garantie
 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Koffer, Lederen Tassen, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion