Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Zwart/grijs
Vermogen:
77 kW
Teller:
43.228 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super leuke KTM Duke 790 uit 2018.
Slechts 43228km gelopen. Laatste onderhoud was bij 43186km.
Mooie uitlaat, originele aanwezig indien gewenst.
Verlaagd zadel KTM powerparts, originele aanwezig indein gewenst.

Banden zijn nog super goed, heeft wel wat plekjes, van in de regen rijden , zoals de waterpomp die niet meer helemaal zwart is. Verder een eerlijke en nette motor. Is van een jonge dame geweest die overgestapt is naar iets meer toer model.
DEZE MOTOR KAN OOK GESCHIKT ZIJN VOOR A2 RIJBEWIJS< (hij kan terug gezet worden op 35kw, omdat deze maximaal 70kw heeft vanuit de fabriek. Nieuwere versies en R versies hebben standaard net meer 70kw en kunnen dus niet op 35kw terug gezet worden.. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden))
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BikeXperience
T.T. Vasumweg 117
Amsterdam
Plan de route
020-4924352
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion