Nieuwsbrief:

KTM  1390 SUPER DUKE R EVO - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje Zwart
ktm - 1390-super-duke-r-evo
ktm - 1390-super-duke-r-evo
ktm - 1390-super-duke-r-evo
ktm - 1390-super-duke-r-evo
ktm - 1390-super-duke-r-evo
ktm - 1390-super-duke-r-evo
ktm - 1390-super-duke-r-evo
ktm - 1390-super-duke-r-evo
ktm - 1390-super-duke-r-evo
ktm - 1390-super-duke-r-evo
ktm - 1390-super-duke-r-evo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De KTM 1390 SUPER DUKE R EVO is echt een geëvolueerd BEEST. Hij deelt niet alleen dezelfde vooruitgang als de geheel nieuwe KTM 1390 SUPER DUKE R, maar brengt ook de intuïtieve WP Semi-Active Suspension Technology (SAT) naar de voorgrond. Omdat hij de vering automatisch kan aanpassen aan de input van de rijder of het wegdek, brengt hij intelligentie op het asfalt en tijdens de jacht.

De cijfers liegen er niet om: met een cilinderinhoud van 1350 cc, een vermogen van 190 pk bij 10.000 tpm en een koppel van 145 Nm bij 8000 tpm scheuren de modellen het asfalt aan stukken. Hun nieuwe, agressievere looks laten ook geen twijfel bestaan over hun felle karakter. Maar wat nog indrukwekkender is dan deze cijfers, is hoe effectief de DUKE de kracht van de motor op het asfalt overbrengt.

Aposematische evolutie

The Beast heeft een opvallende aposematische evolutie ondergaan, waarmee hij een duidelijke waarschuwing afgeeft aan iedereen die het lef heeft om het tegen hem op te nemen. De geheel nieuwe ledkoplamp, tankspoilers en winglets die het uiterlijk van de DUKE domineren, maken duidelijk dat er niet met hem te spotten valt. Een verder gereduceerde subframeafdekking elimineert het remlicht en zorgt voor een nog scherpere, pure look en rijbeleving. Doordat het totaalprofiel verder verlaagd is en er nog meer nadruk op het compacte chassis is gelegd, oogt de KTM 1390 Super Duke R gespierder en agressiever dan ooit tevoren. Met andere woorden, wat de KTM aan hoogte heeft ingeleverd, heeft hij aan uitstraling erbij gekregen.

De opnieuw ontworpen luchtinlaat en airbox worden gecombineerd met een herziene brandstoftank met een totale tankinhoud van 17,5 liter − een toename van 1,5 liter ten opzichte van zijn voorganger. Hierdoor wordt niet alleen de actieradius tot ongeveer 300 km vergroot, maar ook de ergonomie verbeterd. In de jacht op grammen is voor elk paneel berekend wat de optimale dikte is en zijn, waar mogelijk, panelen dunner gemaakt. De nieuwe tankspoilers en winglets verhogen de downforce.

  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion