Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 6.489,- p/mnd klik hier
2013, 20154 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2013, 31511 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2013, 25400 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2013, 31800 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 23000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2013, 8056 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2013, 28743 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
2013, 33000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.700,- p/mnd klik hier
2014, 36480 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2014, 55701 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2014, 14000 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2014, 33852 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 7.389,- p/mnd klik hier
2014, 7447 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
2014, 49000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2015, 35065 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2015, 30687 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 29900 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 40900 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 21900 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2015, 47517 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion