Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1000SX - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
METALLIC DIABLO
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 48 maanden

De Ninja 1000SX is de vierde generatie van de grondlegger van het moderne Sport Touring segment. Naast alle motorische vernieuwingen en de dynamischere styling biedt de Ninja 1000SX meer comfort, cruise control, quickshifter, geïntegreerde rijmodi en een TFT display. Sport en Touring; de Ninja 1000SX is met recht een sportieve machine en reismotor in één.

Het montagesysteem voor het optionele kofferset maakt het mogelijk om de koffers zeer eenvoudig te bevestigen en te verwijderen. Het ‘’clean-mount systeem’’ plaatsts de koffers strak tegen de motorfiets om zo de massa beter te centraliseren. Door het unieke montage systeem blijft het design en de look van de motorfiets behouden wanneer de koffers worden verwijderd. Het sportieve stuurkarakter is kenmerkend voor de nieuwe Ninja 1000SX. Zijn perfecte handling wordt aangevuld door Bridgestone Battlax Hypersport S22 banden. Deze banden brengen de stuureigenschappen bij sportief rijden én naar een nieuw niveau en verbeteren de grip bij natte omstandigheden.

Als aanvulling op het sensationele motorkarakter van de Ninja 1000SX, maakt de Quick Shifter het mogelijk om zonder koppeling op en terug te schakelen, voor een naadloze acceleratie en gecontroleerde vertraging. De uitstekende windsbescherming is een direct gevolg van de nieuw ontworpen kuipdelen net als het nieuwe, in 4 standen verstelbare, windscherm. Het scherm is gemakkelijk met de hand te verstellen. Een Bluetooth-chip in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met de motorfiets. Met de RIDEOLOGY app zijn zo een aantal functies toegankelijk via een smartphone.

De dikkere, bredere zadels voor de rijder en passagier zorgen voor meer comfort en maken langere uren in het zadel mogelijk. Het passagierszadel is breder dan biedt een groter zitoppervlak. Bovendien is er een groot aantal accessoires beschikbaar aan elke behoefte van de rijder en passagier te voldoen. Het geheel nieuwe uitlaatsysteem heeft een 4 in 2 configuratie met enkele einddemper wat bijdraagt aan het sportieve design van de Ninja 1000SX. De enkelzijdige demper bespaart 2 kg ten opzichte van de oude configuratie. Kawasaki's cruise control systeem maakt het mogelijk om met een simpele druk op de knop de gewenste snelheid te behouden. Dit vermindert de belasting van de rechterhand bij het afleggen van lange afstanden, waardoor ontspannen touren mogelijk wordt en het rijcomfort wordt verhoogd.

Het zeer stijve aluminium frame van de Ninja 1000SX biedt een hoge mate van massacentralisatie en een balans tussen wendbaarheid en stabiliteit. De motor reageert snel op de input van de rijder en vangt zonder moeite oneffenheden in het wegdek op. Dankzij de uitstekende stabiliteit in rechte lijn en het vertrouwde gevoel in de bochten is het rijden van grote afstanden een genot op de Ninja 1000SX. Nieuw ontworpen kuipen en een geheel nieuwe enkelzijdige uitlaatdemper geven de Ninja 1000SX een sportievere, meer dynamische styling die zijn sportiviteit onderstrepen. De volledige LED verlichting voegt een hoogwaardige touch toe.

Het nieuwe volledig digitale TFT-kleurendisplay geeft de motorfiets een hightech, hoogwaardige uitstraling. Het nieuwe display biedt ook extra functies die niet beschikbaar waren op het voorgaande model. Nieuw ontworpen kuipen en een geheel nieuwe enkelzijdige uitlaatdemper geven de Ninja 1000SX een sportievere, meer dynamische styling die zijn sportiviteit onderstrepen. De volledige LED verlichting voegt een hoogwaardige touch toe.


Met 48 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam. Met 4 + 4 jaar garantie. Blijf jij jouw Kawasaki keurig onderhouden bij een Kawasaki dealer en volgens de onderhoudsinterval, dan krijg je nu geen 24, maar 48 maanden garantie. Hier bovenop krijg je ook 4 jaar extra Kawasaki Road Assistance, dus 8 jaar in totaal.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion