een hele nette honda Rebel 500 orginele NL motor alles compleet sleutels boekjes
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoeld DOHC
Boring x slag
67 mm x 67 mm
Cilinder inhoud
471 cc
Comp. verhouding
10,7:1
Kleppen
Brandstof toevoer
PGM-FI
Ontsteking
Vermogen
46,9 pk / 34 kW bij 8,500 tpm
Max. koppel
43.3 Nm bij 6,000 tpm
Koppeling
Natte meerplaatskoppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
11,2 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
41mm telescopische vork
Vering achter
Showa with pro-link system
Remmen voor
320 mm enkele schijf met ABS
Remmen achter
240 mm enkele schijf met ABS
Voorband
130/90-16M/C 67H
Achterband
150/80-16M/C 71H
Wielbasis
1,488 mm
Lengte
2,188 mm
Breedte
820 mm
Hoogte
1,094 mm
Zithoogte
690 mm
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Graphite Black, Matt Jeans Blue Metallic,Matt Axis Grey Metallic,Pearl Organic Green.
Beschrijving
Voel je vrij

Druk je stempel.



De CMX500 Rebel draait om vrijheid voor alle motorrijders en vooral ook voor houders van een A2-rijbewijs. Met het sterke vloeistofgekoelde parallel twin motorblok dat omgeven is door een wiegframe, is dit een motor met een verbluffende vormgeving. Maar het is ook een onbeschreven blad, dat je toelaat je verbeelding de vrije loop te laten.
Dealerschappen:
APRILIA, KAWASAKI
Welkom bij Verhoeven Motoren.
Hier kun je onze laatste aanbiedingen vinden voor onder andere motoren, accessoires en kleding.
Mocht je snel advies willen of een vraag willen stellen dan kan dat natuurlijk altijd!
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.