Nieuwsbrief:

Verhoeven Motoren


www.verhoevenmotoren.nl
0487-596626
Dealer van:Lid BOVAG

APRILIA, KAWASAKI


Welkom bij Verhoeven Motoren. Hier kun je onze laatste aanbiedingen vinden voor onder andere motoren, accessoires en kleding. Mocht je snel advies willen of een vraag willen stellen dan kan dat natuurlijk altijd!
Alle motoren van Verhoeven Motoren
16 motoren gevonden
APRILIA TUONO 660
APRILIA TUONO 660
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z1000 ABS
KAWASAKI Z1000 ABS
€ 9.200,- p/mnd klik hier
2014, 29995 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2015, 40442 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 SE
KAWASAKI VERSYS 1000 SE
€ 16.490,- p/mnd klik hier
2024, 2146 Km
Merkdealer
APRILIA RS 457
APRILIA RS 457
€ 8.199,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI ZRX 1200 R
KAWASAKI ZRX 1200 R
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2002, 33957 Km
Merkdealer
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
€ 21.250,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI ZRX 1100
KAWASAKI ZRX 1100
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1999, 49833 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2024, 5142 Km
Merkdealer
APRILIA SR GT SPORT 200
APRILIA SR GT SPORT 200
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2023, 4300 Km
Merkdealer
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2022, 2949 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2016, 37549 Km
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 10.150,- p/mnd klik hier
2023, 10250 Km
KAWASAKI Z 750 S
KAWASAKI Z 750 S
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2005, 17404 Mls
Merkdealer
APRILIA TUONO V4 1100
APRILIA TUONO V4 1100
€ 16.990,- € 19.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2022, 2080 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion