Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC - 1983

Bouwjaar:
1983
Kleur:
ROOMSOES
Vermogen:
47 kW
Teller:
35.010 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1983

Unieke motor, laatste Shovel electra
van Harley. Deze 1340 shovel met 5
speed gearbox is geheel origineel en
met een mooi verhaal. 1992 ovegekomen
USA (title erbij met 4000mlz, daarna 1
eigenaar motor. Roomsoes kleuren!

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Divmo Motoren
parallelweg 50
rijen
Plan de route
0161240107
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion