Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI MONSTER 620 DARK DD
DUCATI MONSTER 620 DARK DD
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2002, 37700 Km
DUCATI MONSTER 620
DUCATI MONSTER 620
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2003, 36000 Km
DUCATI M 620 S I.E.
DUCATI M 620 S I.E.
€ 2.799,- p/mnd klik hier
2003, 32149 Km
DUCATI M 620 I.E.
DUCATI M 620 I.E.
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2003, 33741 Km
DUCATI M 620 I.E.
DUCATI M 620 I.E.
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2003, 49994 Km
DUCATI M 620 I.E.
DUCATI M 620 I.E.
€ 2.850,- p/mnd klik hier
2004, 25014 Km
DUCATI M 620 I.E.
DUCATI M 620 I.E.
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2004, 38004 Km
DUCATI M 620 I.E.
DUCATI M 620 I.E.
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2006, 26000 Km
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion