Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

ENERGICA  EXPERIA - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
BormioIce
Vermogen:
75 kW
Teller:
39.813 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Energica Experia, the Elektrische tourer. The Green Tourer, Born to wind.

Prachtige en super fijne Energica Experia Launch Edition. 1 van de eerst uitgeleverde Experia's in Nederland.
Dealer onderhouden, verkopen wij deze motor voor onze klant omdat hij inmiddels weer een nieuwe elektrische motor heeft gekocht.

Zeer voordelig rijden, elektrische motor met het grootste rijbereik van alle elektrische motoren, standaard DC-snelladen tot 80Ampere.
22,5kWh accu, super soepele motor, borstelloze elektromotor, 3-fasen. 
3delige kofferset, handkappen, handvatverwarming, cruisecontrol en keyless bediening, valblokken met mistschijnwerpers LED. Banden hebben nog ongeveer 60% te gaan, kettingkit is pas geleden vervangen.
Service interval elke 15.000km, standaard service beurt altijd rond de €300,- ook na 100.000km. 

Deze motor is inclusief btw, bedrijven kunnen de btw verrekenen.
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BikeXperience
T.T. Vasumweg 117
Amsterdam
Plan de route
020-4924352
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion