 |
Motor | Lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor, 4 kleppen per cilinder, 2 bovenliggende nokkenassen, centrale balansas |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1.170 cc |
Comp. verhouding | 12.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting, elektronisch motormanagement met deceleratie-uitschakeling, dubbele ontsteking |
Ontsteking | |
Vermogen | 110 pk / 81 kW bij 7.750 tpm |
Max. koppel | 116 Nm bij 6.000 tpm |
Koppeling | Enkelvoudige droge plaatkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | Klauwengeschakelde 6-versnellingsbak met schuine vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Driedelig frame bestaande uit voor- en 2-delig achterframe, met meedragende motor/transmissie, afneembare duobuddyseat |
Vering voor | Telescoopvork, diameter 43 mm |
Vering achter | Enkelzijdige aluminium swingarm met Paralever, centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping (traploos) instelbaar |
Remmen voor | Zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | Vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.493 mm |
Lengte | 2.105 mm |
Breedte | 900 mm |
Hoogte | 1.250 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 219 Rijklaar kg |
Leverbare kleuren | Stereo metallic matt,Black storm metallic/AurumBlack storm metallic/Light white, |
Beschrijving | De R nineT Scrambler kent geen conventies: robuust, onaangepast, individueel. Zijn rijgedrag is evenwichtig en uniek. Met de Boxer ben je soeverein op weg, hij is beschikbaar voor elke spontaniteit. En de typische Scrambler-look in combinatie met de ontspannen zitpositie zien er goed uit - en zorgen vooral voor veel plezier. Ontwerp jouw R nineT Scrambler zo dat deze perfect in jouw leven past. Gewoon typisch #Soulfuel. |