Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R1 - 1998

Bouwjaar:
1998
Kleur:
Blauw
Vermogen:
110 kW
Teller:
40.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop .
Door inruil verkregen van eerste eigenaar YZF-R1 
De OER R1 bouwjaar 1998
De basis is zeer goed, Nederlandse motor rechter zijde lichte krassen, ( zie foto's) relatief weinig km slechts 2 eigenaren
+- 40.000 km gelopen mooie hoge uitlaat
Ik heb een keer met de motor gereden, alles werkt naar behoren.
Hij start rijd, remt en stuurt prima 
De banden zijn nog zeer goed ook de remblokken zijn nog goed
Nieuw bougies
luchtfilter(gecontroleerd) bijna nieuw 
remolie en
olie en oliefilter zijn vernieuwd
Zoals eerder vermeld  aan de linkerzijde netjes,  rechts een paar krasjes niets spannends
kleine scheur in de topkuip twee kleine beschadigingen op de tank
zie fotos. 
Geen juweel maar is er zeker van te maken

Meeneemprijs € 3785.-  
prijs is dus zonder garantie

dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
Mail wordt dagelijks bekeken EN beantwoord.
HEEFT U NA EEN DAG GEEN ANTWOORD ONTVANGEN KIJK DAN IN UW SPAM OF APP ME.
mvg 3D Motoren
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
3D Motoren
Verbindingsweg 12
Hapert
Plan de route
06-53831649
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion