Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R1 - 2021

Garantie: Ja
Onbekend
Blauw
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een full specs R1 TKR racer in de aanbieding !

- Ten Kate Racing R1 racer
- Bouwjaar 2021 RN65
- GYTR ECU en kabelboom
- GYTR sparkplug set
- GYTR AIS plug set
- i2M telemetry & dash
- i2M ABS emulator
- MRW luchtfilter
- YART radiator en oliekoeler set
- Akrapovic titanium bochtenset 
​​​​​​- Arrow titanium einddemper 
​​​​​​- Öhlins FKR 102 cardridges TKR custom
​​​​- Öhlins TTX GP rear shock TKR custom
- Öhlins SBK steering damper side mount set
- IMA triple clamp set
- PVM velgenset met vaste wielbussen 
- TKR raceknoppen set 
​​​​​​- TKR snelgas
- Spider rem en koppelinshevel plus rem protector 
​​​​​​- Spider clipons 
​​​​​​- Spider Paddockstand hook set
- Spider rem en schakelset
- Brembo remschijven
- Brembo rempomp XR01172
- Brembo XB6E510 calipers
- Brembo X206001 rear caliper
- SBK Quick release remleidingen
- Racekuipset in kleur
- PUIG racing windscreen 
- Probolt titanium bouten 
- Vast nog wat vergeten 
- NU motorrijden.nl

Let op !! let op !!

Bij aankoop van een motorfiets nu spectaculaire acties; 15% korting op ons kledingassortiment en helmen, 20% korting op de verkoopadviesprijs van alle merken banden !! Profiteer nu van onze extra lage prijzen !!

Zin in een proefrit of me er info? neem dan even contact met ons op. Wij zijn de gehele week bereikbaar op onderstaande nummers.

0647352243 of 0611353203

U kunt bij Probikes motorsport ook terecht voor onderhoud, tuning, race ombouw, kleding, helmen, een deskundig advies en uitstekende service.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Probikes motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion