Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Sportieve allrounder met strakke looks en een korte kentekenplaathouder voor een extra stoere uitstraling. Comfort en kracht in perfecte balans!
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistof gekoelde 4-takt, 4 cilinder lijn motor |
Boring x slag | 62 mm x 62 mm |
Cilinder inhoud | 599 cc |
Comp. verhouding | 12.0 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen, DOHC |
Brandstof toevoer | Carburatie, 36mm Keihin |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 100 pk / 73 kW bij 11500 tpm |
Max. koppel | 66 Nm bij 9500 tpm |
Koppeling | Natte meervoudige platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Aluminium frame |
Vering voor | Telescopische voorvork, ingaande en uitgaande demping instelbaar, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, Monoshock, ingaande en uitgaande demping instelbaar, veerweg 120 mm |
Remmen voor | hydraulisch bediend, dubbele remschijf, Ø 298 mm, 2-zuiger remklauw |
Remmen achter | enkele remschijf, Ø 245 mm, 1-zuiger remtang |
Voorband | 120/70-ZR17 |
Achterband | 160/60-ZR17 |
Wielbasis | 1415 mm |
Lengte | 2145 mm |
Breedte | 725 mm |
Hoogte | 1190 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 187 kg |
Leverbare kleuren | Rood, Blauw, Zilver |
Beschrijving | |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Broodje" betekent: Klein zitje voor de duopassagier ter grootte van een brood, dat wordt gemonteerd op het achterspatbord. Tegenwoording alleen op custom motorfietsen en choppers toegepast. Een dergelijk zitje werd in de jaren dertig, veertig en vijftig ook toegepast op wegracers. Op de rechte einden, als flink vaart werd gemaakt, verplaatste de coureur zich van zijn zadel naar het broodje, waardoor zijn houding bijna liggend werd en de luchtweerstand afnam.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SWM