Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABARTH - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Grijs/rood
Vermogen:
84 kW
Teller:
5.216 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
XSR 900 Abarth.

Nr. 83 van de 695 die wereldwijd geleverd zijn.


Dus dit is een unieke kans om er 1 te bemachtigen.

Met een zeer lage km stand, en in nieuwstaat.
Afgestempeld onderhoudsboekje aanwezig, laatste beurt bij 4855 km.

Omgebouwd naar wat meer comfort zoals de "standaard" XSR.
Maar alle Abarth delen zijn erbij netjes verpakt in een doos en dus ook weer om te zetten naar de complete Abarth uitvoering.


Wat de Abarth van de standaard XSR900 onderscheidt zijn vooral de carbon onderdelen: stuurkuip, voorspatbord en het solozadel met puntige uitloop naar het andere achterlicht, waaronder het passagierszadel verborgen nog zit. Verder is er nog een suède solozadel, een Akrapovic uitlaatsysteem met twee titanium ‘slip-on’ uitlaatdempers en een stuur wat Yamaha zelf “Swallow-stuur in clip-on stijl” noemt.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lemar Motoren
Stationsweg 120-J
Oostrum (Venray)
Plan de route
0478-501669
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion