Nieuwsbrief:

YAMAHA  XP 530 T-MAX - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
WHITE
Vermogen:
Teller:
8.941 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2013

Ben je op zoek naar de ultieme motorscooter die sportiviteit, comfort en betrouwbaarheid combineert? Dan is deze Yamaha TMAX 530 uit 2013 de perfecte keuze. Met slechts 9.000 km op de teller is dit exemplaar nauwelijks ingereden en verkeert hij in uitstekende staat.

De TMAX staat al jaren bekend als dé koning onder de motorscooters: krachtig, wendbaar en met het comfort om moeiteloos lange ritten te maken. Dankzij het sterke 500cc tweecilinder blok rijdt hij soepel en vlot, of je nu door de stad manoeuvreert of over de snelweg cruiset.

Met zijn lage kilometerstand en nette conditie is dit een unieke kans om een bijna nieuwe TMAX te bemachtigen voor een scherpe prijs.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion