Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJ 600 S / DIVERSION - 1993

Garantie: Nee
22136 Km
Rood
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Yamaha Diversion XJ600S is een all round toermotorfiets die is ontwikkeld uit Yamaha's eerdere XJ serie. Alle Diversion modellen zijn voorzien van een 4-cilinder motorblok en luchtgekoeld. Deze Yamaha-motorfiets staat bekend als een makkelijk toegankelijke motorfiets, die niet al te duur is. Ondanks de sportieve look, biedt de XJ600S toch een standaard gemakkelijke rechtop positie tijdens het rijden. Dit maakt het zowel een goede lange-afstandsmotor, als een stadsmotor. Voorzien van een nieuwe voorremblokken en band. Wij leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Middenbok, Originele uitlaat, Stuurdempers, Windscherm, Voorzien van een nieuwe voorremblokken en band. Wij leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion