Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
TECH KAMO
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

XMAX 300 – Pure MAX DNA



De XMAX 300 combineert stijl, prestaties en comfort in een hoogwaardige motorscooter. Met dynamisch kuipwerk, volledige LED-verlichting en een krachtig EURO5+ motorblok biedt hij naadloze acceleratie en rijcomfort. Het verbonden 4,3 inch LCD-dashboard toont sms-, oproep- en e-mailmeldingen, terwijl tractiecontrole, ABS en ruimte voor twee helmen* onder de zitting praktisch en veilig rijden garanderen. (*Afhankelijk van grootte en vorm.)



Deze toonaangevende Sport Scooter is ontworpen voor ultiem gebruiksgemak, met een USB type C-aansluiting en technologie die elke rit aangenamer maakt. Stap op en ervaar de MAX in elke kilometer!

Te Koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn.
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion