Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TENERE 700 35KW

Chase the Next Horizon
De Ténéré 700 wordt aangedreven door Yamaha's bekroonde 690 cc CP2-motorblok, dat speciaal voor dit model is getuned en afgesteld. De 2025 Ténéré 700 is nu uitgerust met de YCC-T elektronische gashendel en introduceert een reeks functies om de rijervaring aan te passen aan alle omstandigheden, waaronder twee rijmodi, Sport en Explorer, die je de mogelijkheid geven om het beste vermogen en koppel te kiezen voor jouw rijbehoeften. ABS en TCS kunnen ook worden uitgeschakeld om je totale controle te geven, wat vooral handig is op onverharde oppervlakken. Geen enkele andere Adventure-motorfiets levert zo'n holistische balans van vermogen en controle: een rallymachine die is ontworpen om alles aan te kunnen.

Het nieuwste solide stalen chassis van de Ténéré 700 is robuust, verbeterd en ontworpen om een gecontroleerde en boeiende rit te bieden in uiteenlopende omgevingen. De verstelbare hoge wielophanging en grote spaakwielen dragen bij aan een grote grondspeling en een imponerende rijpositie, die zowel op de weg als in het terrein goed tot zijn recht komt, of je nu voor een staande of zittende positie kiest. Het opvallende lichtgewicht kuipwerk is ontworpen om je te beschermen tegen de slechtste weersomstandigheden, terwijl een uitgebreid 6,3” TFT dashboard je in één oogopslag alle essentiële informatie biedt die je nodig hebt.

 
  • Van de Kuinder Motoren staat voor:

    * Ruim 95 jaar ervaring met motoren.
    * Dé Yamaha Exclusief dealer voor midden Nederland.
    * Gespecialiseerd in alle merken gebruikte motoren.
    * Zo'n 100 geselecteerde occasions inclusief garantie.
    * Tot 24 maanden Bovag Garantie op onze occasions.
    * Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
    * Onderhoud aan Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, BMW, Triumph.
    * vervangend vervoer bij onderhoud mogelijk.
    * Schadetaxatie en reparatie.
    * Snelle onderdelen levering.

    van de Kuinder Motoren
    Verlengde Zuiderloswal 27
    1216BW Hilversum
    035-6214727
    info@vandekuinder.nl

    De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, Bovag garantie en een technische controle van de motor.
    Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.

    Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
    Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
    Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van de Kuinder Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion