Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2020
Files zijn verleden tijd als je voor de N-max 155 kiest door zijn compacte afmetingen en korte draaicirkel is dit de snelste manier om door de drukke stad te navigeren!
Met de 155 cc motor is er voldoende vermogen aanwezig om flot met het verkeer mee te gaan.
Al met al een zeer prettige en luxe motorscooter!
Nieuwsgierig geworden ?
Kom naar de showroom in de Bilt voor een proefrit of een offerte op maat!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, enkel bovenliggende nokkenas, 2-kleppen |
Boring x slag | 52.0 mm x 52.0 mm |
Cilinder inhoud | 150 cc |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | pk / 8,1 kW bij 9,000 tpm |
Max. koppel | 10,4 Nm bij 5,500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | V-snaar |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 7,2 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 90 mm |
Vering achter | Achterbrug, veerweg 90 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø220 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø230 mm } |
Voorband | 90/80-14 |
Achterband | 110/90-12 |
Wielbasis | 1,310 mm |
Lengte | 1,980 mm |
Breedte | 750 mm |
Hoogte | 1,210 mm |
Zithoogte | 780 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matt Grey, Cyber Blue, Milky Whte |
Beschrijving | NMAX. Elke dag maximaal genieten

Met de ruime rijpositie en het lange duozadel ervaar je een ontspannen en comfortabele rit naar werk of school. Met de krachtige LED-koplamp en gestroomlijnde achterkant benadrukt het stijlvolle kuipwerk van de MAX-familie het premium ontwerp en de hoogwaardige kwaliteit van de NMAX 155.



De krachtige schijfremmen vóór en achter zijn standaard voorzien van ABS. De NMAX 155 is zowel sportief als praktisch dankzij de opbergruimte van 23,5 liter onder het zadel en een extra voorvak waarin een 12V-aansluitpunt mogelijk is.

 |
WIJ ZIJN ER VOOR JOU!
RB Motoren is dé Yamaha motordealer van Midden-Nederland.
Je krijgt bij ons volledige aandacht en onafhankelijk advies. Als je voor RB Motoren kiest, kies je voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij zijn een erkend BOVAG-motorbedrijf. Onze verkopers en technici laten zich regelmatig bijscholen, waardoor onze kennis altijd up-to-date is. Bovendien spreken we dezelfde taal, omdat wij net zulke grote motorliefhebbers zijn als jij!
 |
RB Motoren |
|
Weltevreden 24-A
De Bilt
Plan de route
|
 |
030-2211524
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken