Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Opvallende Night Fluo kleurstelling. Voorzien van de originele boekjes, strak design en wendbaar rijgedrag
Ideaal voor wie stijlvol en sportief de weg op wil, A1 rijbewijs geschikt
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | 1-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, enkel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 52.0 mm x 52.0 mm |
Cilinder inhoud | 124.7 cc |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | 4-kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofsysteem |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 15.0 pk / 11.0 kW bij 9.000 tpm |
Max. koppel | 12.4 Nm bij 8.000 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Deltabox-frame |
Vering voor | 130 mm |
Vering achter | 114 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 292 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 230 mm |
Voorband | 100/80-17 M/C |
Achterband | 130/70-17 M/C |
Wielbasis | 1.355 mm |
Lengte | 1.955 mm |
Breedte | 740 mm |
Hoogte | 1.040 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 140 kg |
Leverbare kleuren | Night Fluo, Tech Black, Race Blu |
Beschrijving | De Hyper Naked modellen van Yamaha hebben de motorwereld wakker geschud. Door het radicale design, het opwindende koppel en het brutale imago staan de MT s garant voor pure emotie.

Met zijn volwassen uiterlijk en hoogwaardige componenten onderscheidt de MT-125 zich van alle anderen. Deze motorfiets is een echte blikvanger en trekt met zijn agressieve streetfighter design volop de aandacht. Het full-size chassis van de MT-125 dwingt gewoonweg respect af.

Je bent maar één keer jong. Zorg er dus voor dat de MT-125 deel uitmaakt van je leven. Nu is het moment! |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken