Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 SP - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ICON PERFORMANC
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - mt-10-sp
yamaha - mt-10-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De Yamaha MT-10 SP biedt de ultieme rijervaring, aangedreven door het krachtigste CP4-motorblok in de Hyper Naked-reeks. Met de geavanceerde semi-actieve Öhlins-ophanging en high-tech rijhulpmiddelen brengt deze Naked sport-bike bestuurbaarheid naar een nieuw niveau. De elektronische vering met 6 modi past zich automatisch aan de rijomstandigheden aan, voor maximale chassisprecisie bij remmen, accelereren en bochtenwerk.



Voor optimale controle over het 998 cc motorblok beschikt de MT-10 SP over een 6-assige IMU die tractie, slides, wheelies, motorremkracht en remvermogen regelt. Met exclusieve kenmerken zoals een 3-delige onderste fairing, gevlochten remslangen en de race-geïnspireerde Icon Performance kleur, combineert deze motor kracht, precisie en stijl.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion