Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 - 2025

6895 Km
ICON BLUE
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Symbiose met duisternis.De handen zijn
een van de krachtigste en meest
tactiele gereedschappen die het
menselijk lichaam te bieden heeft.
Schakelen met alleen de hand, in
tegenstelling tot een combinatie van
voet en hand, is dus niet alleen
sneller, maar vereist ook minder
bedenktijd, waardoor je een compleet
nieuwe manier kunt ontdekken om de
sensatie van het CP3-motorblok te
ervaren. MT biedt sneller en
consistenter schakelen zonder te
binnen handbereik te koppelen via een
intuïtieve en voelbare wipschakelaar,
waardoor de ware prestaties van de
MT-09 volledig tot hun recht komen.

= Bedrijfsinformatie =

Motor Verhuur in Spanje
In Spanje verhuren we 4 motoren incl. het verblijf in een
luxe villa met zwembad.

Aanbieding:
-voor ? 495,-
-4 dagen motor rijden en verblijf van 7 dagen in de Vila
-duo passagier is geheel gratis
-dit is geldig in de periode van 1 sept. tot 1 mei en
alleen vanaf 3 motoren
Ook is het nu mogelijk om het appartement te huren tijden
het verblijf van Huurperioden
  • Vraag naar de mogelijkheden voor motorhuur in Nederland , Portugal en Spanje





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Sleeuwen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion