Nieuwsbrief:

VENT  BAJA 50 2T KIDS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
vent - baja-50-2t-kids
vent - baja-50-2t-kids
vent - baja-50-2t-kids
vent - baja-50-2t-kids
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

VENT 50 SKATE TRACK , 

EEN VAN DE POPULAISTE 50CC SCHAKELBROMMERS VAN DIT MOMENT! (BEKIJKEN, TESTEN EN DIRECT MEENEMEN IS MOGELIJK)

BETAALBAAR EN ECHTE ITALIAANSE AFWERKING! 

MEERVOUDIG ENDURO 50CC KAMPIOEN (ZIE ONZE SOCIAL KANALEN VOOR MEER INFO) BEWO TUNING/ DE SCHAKELBROMMER NEDERLAND

VOORZIEN VAN MINARELLI AM6 BLOK VAN DE LAATSTE GENERATIE.

  • SPAAKWIELEN
  • MITAS BANDEN
  • STERKE CROSSKETTING
  • GOUDEN USD VOORVORK
  • BIGONE CARBON UITLAATDEMPER

DEZE BROMMER IS EEN ECHTE BLIKVANGER, NIET ALLEEN DE AFWERKING MAAR OOK DE ROBUUSTE BOUW!

DE VENT DERAPAGE IS DE GROOTSTE SUPERMOTARD BROMMER OP DE MARKT.
TEVENS LEVERD VENT EEN ENDURO VERSIE DEZE HEET DE BAJA EN VALT NOG GROTER UIT EN KOMT OVEREEN MET EEN 250CC CROSSMOTOR.
IDEAAL VOOR DE GROTE EN LANGERE JEUGD VAN TEGENWOORDIG. 
DUS WIL JIJ NIET OPGEVOUWEN ZITTEN OP JOUW SCHAKELBROMMER KIJK DAN EENS NA EEN VENT DERAPAGE/ BAJA 50

VOOR DE IETS KLEINERE RIJDERS ONDER ONS ZIJN ER OOK IETS KLEINERE MODELLEN, DE VENT RAPTOR EN SKATE 50.

TEVENS LEVERT VENT KORTERE SCHOKBREKERS EN LAGERE ZADELS OM DE BROMMER EXACT NA WENS TE KUNNEN LEVEREN.


VALT VENT NIET BIJ JOU IN DE SMAAK, OF TWIJFEL JE NOG KOM VRIJBLIJVEND LANGS? 

WIJ LEVEREN OOK FANTIC SCHAKELBROMMERS!
DIT IS DE MEEST LUXE SEGEMENT BROMMER OP DE MARKT, EN KAN COMPLEET GECUSTOMISED WORDEN BIJ BEWO MOTOREN IN LICHTENVOORDE.
DENK HIERBIJ AAN UITLATEN, STICKERSETS, EN OVERIGE OPTIES.

KOM VRIJBLIJVEND LANGS EN BEKIJK EN VERGELIJK ALLE SCHAKELBROMMERS.

MEER DAN 20JAAR ERVARING MET MINARELLI AM6
7X NEDERLANDSKAMPIOEN 50CC

WWW.BEWOMOTOREN.NL
NEWTONSTRAAT 6A 
7131PP LICHTENVOORDE




 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BEWO Motoren Lichtenvoorde
Newtonstraat 6a
Lichtenvoorde
Plan de route
06-16681891
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion