Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XCA - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Rood
Vermogen:
69 kW
Teller:
25.070 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Triumph Tiger 800 XCA - Bouwjaar 2018 - 25070 km

Prijs: 10490,-

Deze motor hebben wij een 20.000 beurt gegeven volgens Triumph programma, incl klepspeling.
eerste 10.000 kilometer geen onderhoud!

Specificaties:

  • Model: Triumph Tiger 800 XCA
  • Bouwjaar: 2019
  • Kilometerstand: 25075
  • km
  • Kleur: Korosi/Red
  • Motor: 800cc, 3-cilinder
  • Vermogen: 95 pk
  • Gewicht: 210 kg (rijklaar)
  • Versnellingsbak: 6 versnellingen

Opties en extra’s:

  • Full LED verlichting
  • Ride-by-wire gasbediening
  • Elektronische vering (semi-actief)
  • Aangepaste rijmodi voor diverse omstandigheden
  • Cruise control
  • Verstelbare windscreen
  • Grote tank (19 liter)
  • Handvatverwarming
  • Zadel verwarming voor & Achter 
  • Voorwiel en achterwiel van 21 en 17 inch 
  • Valbeugelset 
  • verstelbare schakelpook
  • off-road voetsteunen

Conditie: De motor is in uitstekende staat, . 

Waarom deze Triumph Tiger 800 XCA? De XCA is de topversie van de Tiger 800 serie en biedt ongeëvenaarde prestaties, zowel op asfalt als off-road. Met zijn robuuste ophangingssystemen, krachtige motor en geavanceerde elektronica is het de perfecte motor voor avontuurlijke ritten en lange reizen. Deze motor heeft alles in huis voor de echte reiziger.

  • Bij Motor-id bent u aan het juiste adres indien u interesse heeft in een jong gebruikte motorfiets
    Omdat het een compact eenmansbedrijf betreft bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en bent u ook altijd welkom om onder het genot van een bakje koffie uw wensen kenbaar te maken. 
    Wij zijn gespecialiseerd in Triumph en Ducati ondehoud.
    Dit onderhoud kunnen wij volgens Triumph en Ducati voorschriften doen door jarenlange opleidingen bij Triumph en Ducati.
    Voor Ducati en Triumph is originele computerapperatuur aanwezig.
    Voor alle andere merken gebruiken we een Texa-computer, hiermee kunnen we snel en betrouwbaar diagnoses stellen, TPS-reset, onderhoudsmeldingen uitvoeren, etc.

    U kunt bij ons terecht voor:

    Onderhoud voor alle merken en modellen
    Gebruikte motoren
    Alle Japanse motoren
    Amerikaanse motoren
    Schadeherstel
    Banden
    Onderdelen, originele en imitatie-onderdelen.


    Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

    Biedingen via marktplaats chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor-id
De Lind 17
Prinsenbeek
Plan de route
076-5411888
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion