Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki DL650 VSTROM V-STROM.
Bouwjaar 2004.
30dml gelopen.
Loopt en rijdt goed.
Pas een beurt gehad.
Banden goed.
Met topkoffer en handkappen.
Flip-over scherm.
Paar krassen op de linkerkuip, zie foto.
Inruil mogelijk.
- VOF NINEMOTORS.
Kijk voor meer motorfietsen op de website.
Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
www.ninemotors.nl
nimot@quicknet.nl
Westerboekelweg 11H
1718MJ Hoogwoud
0644728865
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 90° V-twin, 4-takt |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 645 cc |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppen per Cilinder |
Brandstof toevoer | Fuel injection 39mm |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 67 pk / 50 kW bij 8800 tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 7600 tpm |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 liter |
Topsnelheid | 180 km/u |
ABS | nee |
Frame | Aluminium Twin-Spar |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning instelbaar |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven met dubbele zuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele 260 mm schijf met enkelvoudige remklauw |
Voorband | 110/80R19 |
Achterband | 150/70R17 |
Wielbasis | 1555 mm |
Lengte | 2290 mm |
Breedte | 840 mm |
Hoogte | 1390 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 189 kg |
Leverbare kleuren | Rood, blauw |
Beschrijving | |
 |
Ninemotors |
|
Westerboekelweg 11-H
Hoogwoud
Plan de route
|
 |
06-44728865
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes.
De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur.
De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S.
Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen.
Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SYM