Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Mooie Vstrom met 3 delige kofferset.
Een valbeugel met mistlampen.
Nieuwe banden en ketting en tandwielen.
Mooie motor.
- Rob en Tom Sprakel hebben al 25 jaar een bovag autobedrijf aan de
weerseloseweg 2 te enschede.Al vanaf onze prille jeugd zijn we jaarlijks bij de TT in assen aanwezig.
Maar sinds de laatste jaren heeft Rob mede door hun gezamelijke passie
voor motoren,al vele mooie motoren naar nieuwe eigenaren doen gaan.
Het aanbod varieert van Aprillia Ducati ktm tot aan Yamaha.Zie onze website www. motorsprakel.nl voor voorbeelden .
Bij motorsprakel is het inruilen van u auto caravan of camper
geen probleem.
Tevens werken wij met zoek opdrachten.
Wij geven ook garantie op onze motoren.
Motorsprakel
weerseloseweg 2
7522pt enschede
tel 0637445287
info@autosprakel.nl
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 8.99 tot 17.00 uur
Zaterdag van 8.00 tot 12.00 uur.
Kom gezellig keer langs de koffie staat klaar.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 90° V-twin, 4-takt |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 645 cc |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppen per Cilinder |
Brandstof toevoer | Fuel injection 39mm |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 67 pk / 50 kW bij 8800 tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 7600 tpm |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 liter |
Topsnelheid | 180 km/u |
ABS | nee |
Frame | Aluminium Twin-Spar |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning instelbaar |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven met dubbele zuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele 260 mm schijf met enkelvoudige remklauw |
Voorband | 110/80R19 |
Achterband | 150/70R17 |
Wielbasis | 1555 mm |
Lengte | 2290 mm |
Breedte | 840 mm |
Hoogte | 1390 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 189 kg |
Leverbare kleuren | Rood, blauw |
Beschrijving | |
Ons aanbod varieert sterk van Cult bikes zoals Ducati 916 888 en de 999 tot aan de Honda VTR 1000 SP 1 en de Yamaha XJR 1300 SP. Tevens verkopen wij Tour motoren zoals de Yamaha XTZ 1200 Tenere en de BMW R1200 GS. Ook voor de beginnende motorrijder hebben wij een leuk aanbod motoren.
U bent te allen tijde welkom om contact met ons op te nemen of om ons bedrijf te bezoeken zodat we onder het genot van een kopje koffie uw wensen kunnen bespreken.
We horen of zien u graag.
Rob en Tom Sprakel.
 | Enschede, Overijssel |
 | 06-37445287 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept.
Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs.
De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952.
De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen.
Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken