Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2011

Garantie: Ja
46000 Km
Wit
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met deze Suzuki V-Strom 650 uit 2011 haal je een bijzonder complete en comfortabele motor in huis. Dankzij het vermogen van 51 kW is hij geschikt voor het A2 rijbewijs. Perfect dus voor wie op zoek is naar een toegankelijke maar volwassen allroad.

De motor is uitgevoerd met een verhoogd windscherm, handkappen en een set zijkoffers – ideaal voor de dagelijkse rit of een weekend weg. De topkoffer biedt nog extra ruimte en de middenbok maakt parkeren en onderhoud net wat makkelijker. Ook mistlampen zijn aanwezig, zodat je ook bij minder zicht goed onderweg kunt.

Het digitale display geeft alle informatie overzichtelijk weer en ABS zorgt voor extra veiligheid, vooral bij nat of glad wegdek. Deze V-Strom is gebouwd om kilometers te maken en dat voel je in alles: stabiel, comfortabel en betrouwbaar.

Met 46000 kilometer op de teller is dit een motor die zijn sporen heeft verdiend, maar nog lang niet klaar is. Je stapt op en rijdt weg, klaar voor het volgende avontuur. Of dat nu woon-werkverkeer is of een vakantie naar de bergen – deze Suzuki staat stevig in zijn schoenen.
  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-. Hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
A2 rijbewijs geschikt, ABS, Handkappen, Middenbok, Mistlampen, Topkoffer, Valbeugels, Zijkofferset, ABS, Verhoogd windscherm,
Zijkoffers, Handkappen,
Topkoffer, Middenbok,
Digitaal display, Mistlampen,
2e eigenaar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion