 |
Motor | 4-takt,Vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin |
Boring x slag | 100 mm x 100 mm |
Cilinder inhoud | 1,037 cc |
Comp. verhouding | 11,3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 101 pk / kW bij 8,000 tpm |
Max. koppel | 101 Nm bij 4,000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele remschijven |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 110/70R17M/C 59V |
Achterband | 150/70R17M/C 69V |
Wielbasis | 1,555 mm |
Lengte | 2,285 mm |
Breedte | 865 mm |
Hoogte | 1,410 mm |
Zithoogte | 850 mm |
Drooggewicht | 228 kg |
Leverbare kleuren | Champion Yellow, Pearl Glacier White, Glass Sparkle Black |
Beschrijving | De 1.037 cc V-Twin van deze Adventure Sport, die ook bekendstaat als DL1000 ABS, combineert levendige prestaties met een bullige trekkracht van onderuit. Daardoor begeeft deze allroad zich met speels gemak op elk terrein, of het nu krappe geitenpaadjes, snelle bergroutes of lange snelwegen zijn. Het stijve Twin-Spar frame zorgt samen met de uitgekiende zitpositie en het lage gewicht voor een wendbaarheid die uniek is in zijn klasse. Het fantastische zitcomfort, de uitstekende protectie van het instelbare windscherm, de uitgebreide bagagemogelijkheden en de geavanceerde assistentiesystemen maken het allround karakter van deze Dual Purpose-motor ongekend ... |