 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 73.4 mm x 73.4 mm |
Cilinder inhoud | 999 cc |
Comp. verhouding | 12.2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 152 pk / 112 kW bij 11000 tpm |
Max. koppel | 106 Nm bij 9,500 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | > 285 km/u |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR-17M/C 58W |
Achterband | 190/50 ZR-17M/C 73W |
Wielbasis | 1470 mm |
Lengte | 2150 mm |
Breedte | 925 mm |
Hoogte | 1350 mm |
Zithoogte | 845 mm |
Drooggewicht | 214 kg |
Leverbare kleuren | Blauw,Groen,Zwart |
Beschrijving | De nieuwe Suzuki GSX-S1000GX
De Suzuki GSX-S1000GX is de allereerste crossover van Suzuki. Hij deelt zijn kernelementen met andere modellen in de GSX-S-line-up en voegt daar een unieke zitpositie en onder meer elektronisch geregelde vering en demping aan toe. Tel daar ook Superbike-prestaties, topcomfort, diverse rijmodi, cruise control en uitgebreide connectiviteit bij op en het resultaat is een Supreme Sport Crossover. Die moet je simpelweg ervaren. |