Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Dikke Suzuki Hayabusa GSX-R 1300
- Nette motor
- Gepolijste velgen
- Echt een kanon....
- LET OP !!! vanaf 5 september tot en met 12 september zijn we een weekje op vakantie. Zaterdag de 13 zij n we weer aanwezig..
Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!
Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur
Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 1299 cc |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 175 pk / 130.5 kW bij 9800 tpm |
Max. koppel | 140 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 1596 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning volledig instelbaar, ingaande demping 13-voudig instelbaar, uitgaande demping 14-voudig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, gas/oliegevulde schokdempers, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping 22-voudig instelbaar, veerweg 140 mm |
Remmen voor | Dubbele 320 mm schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 190/50 ZR17 |
Wielbasis | 1485 mm |
Lengte | 2140 mm |
Breedte | 740 mm |
Hoogte | 1155 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 215 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 |
Select Motors Apeldoorn |
|
Loudonstraat 75
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
06-25457013
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken