Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 650 SA - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
N.v.t.
Vermogen:
63 kW
Teller:
26.922 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Beschrijvingg
Mooie nette Suzuki GSF 650 S Bandit uit het jaar 2014 met een kilometerstand van 26922KM deze nette Suzuki motorfiets bevind zich in een goede staat. De motorfiets is afkomstig van de tweede eigenaar.

Deze nette motorfiets word afgeleverd met een nieuwe voorband de 24000km beurt is hier begin dit jaar uitgevoerd. Tevens bieden wij ook een garantie van 6 maanden op de motorfiets.

Algemene gegevens
Kilometerstand: 26922
Motortype: 4 takt, 4 cilinder
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2014
Versnellingstype: Voetgeschakeld (6)
Kleur: Zwart

Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 656cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 62.5 KW / 85 pk
Koppel: 64 NM
Droog gewicht: 215 kg
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Erison Motoren
Twentepoort West 34
Almelo
Plan de route
0546-565991
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion