Nieuwsbrief:

SUZUKI  DR-Z 400 S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
YUD
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Referentienummer: 8003
Fabrikant: SUZUKI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
EU verantwoordelijke: SUZUKI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com

Nieuwe Suzuki DR-Z4S, leverbaar medio 2025.

DR-Z4S: Ready 4 Anything
Dit is een veelzijdige motor waar je snel mee vertrouwd raakt. Toegankelijk voor iedereen dankzij het compacte, vloeistofgekoelde motorblok. Deze koppelrijke eencilindermotor biedt een superieure balans tussen prestaties en controleerbaarheid. Mede dankzij de elektronische Ride-by-wire gasklepbediening. De geometrie van het rijwielgedeelte en de zitpositie zijn gericht op optimale stabiliteit en controle.

De DR-Z4S biedt een fijne en controleerbare lineaire gasrespons en voldoet ook volledig aan de Euro 5+-emissienormen. Het is ook het eerste Suzuki-productiemodel waarbij je het ABS voor zowel de voor- als achterrem kunt uitschakelen, zodat je volledige controle hebt over het remmen tijdens off-roadritten. Je kunt er ook voor kiezen om het ABS alleen voor het achterwiel uit te schakelen.
  • Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl

    Maandag: 9:00 - 18:00
    Dinsdag: 9:00 - 18:00
    Woensdag:9:00 - 12:00
    Donderdag: 9:00 - 18:00
    Vrijdag: 9:00 - 18:00
    Zaterdag:9:00 - 16:00
    Zondag:Gesloten
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Gerven Motoren
Stokskesweg 21
Bergeyk
Plan de route
0497-555404
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion