Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HNTR 350 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Koppel: 27 Nm
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 114 km/u
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

De Hunter 350 neemt een unieke plaats in binnen de Royal Enfield line-up. De Hunter is gebaseerd op het bekroonde 350cc-platform uit de J-serie, dat gecombineerd is met een fantastisch Harris Performance-frame. Zo biedt hij flexibiliteit in de stad en puur plezier op open wegen, goed voor een grote glimlach.

De HNTR heeft een kortere wielbasis, een lager gewicht en een strakkere geometrie. Het stevige frame is uitgerust met een set uiterst manoeuvreerbare 17" wielen, een eigentijdse retro-metro stijl en een 350cc motorblok die extra vermogen levert voor elk ritje.

Royal Enfield HNTR 350 Rebel € 5699.-

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, middenstandaard, two-tone (metaal) kleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion