Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2025

Nieuw
Mediallon Brown
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De compleet nieuwe Royal Enfield Classic, herontdekken van puur motorrijden.

Een merk en type motorfiets met een zeer rijke historie die blijft voortgaan met de tijd.
De onmiskenbare vormgeving en geluid laten direct zien en horen dat het om een Royal Enfield 1 cilinder gaat. Een tijdloos model wat blijft en blijft, en niet meer is weg te denken onder motorrijders over de hele wereld! Sierlijke ronde spatborden, druppelvormige tank, klassieke Led koplamp, tijdloze vorm van de carterdeksel, prachtige kleurstellingen en het heerlijke 1 cilinder geluid.

Een nieuw sterk dubbelwiegframe zorgt voor stabiliteit. Een verbeterd breed zadel zorgt voor ruim comfort en de juiste houding. Een breed stuur met brede banden zorgt voor moeiteloze wendbaarheid en veiligheid. De speciaal ontworpen balans as zorgt voor een heerlijk zijdezacht motorkarakter. De zeer licht bediende koppeling en de perfect afgestelde brandstofinjectie zorgt voor een verfijnde rijervaring. Daarnaast is de kunst bij de Classic om niks weg te werken, maar pure techniek in het zicht!

Tijdloos betekend niet stilstaan, dus de Classic gaat mee met de tijd. Een dashboard met de nodige informatie met een analoge snelheidsmeter, gear indicator en Trippernavigatiesysteem is geplaatst op de juiste plek. Standaard voorzien van een USB-poort op het stuur om mogelijke accessoires die op het stuur geplaatst gaan worden op te laden. Het 2-kanaals ABS werkt subliem en zorgt voor vertrouwen tijdens het remmen.

De Royal Enfield Classic 350 is leverbaar in 4 kleuren

Beschikbare kleuren:
Madras Red ( € 6.549,-)
Medaillon Brown ( € 6.699,-)
Emerald Green (Chrome) ( € 6.799,-)
Stealth Black ( € n.b,-)


Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Classic 350
Kleur Mediallon Brown
Segment Retro
Cilinderinhoud 349 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 6.399,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 6.699,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion