Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  BULLET 350 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
BLACK
Vermogen:
13 kW
Teller:
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De geschiedenis van de Royal Enfield Bullet glanst net zo helder als zijn iconische gouden krijtstrepen. De Bullet debuteerde in 1932 op de pagina's van het tijdschrift The Motor Cycle. In 1948 kwam hij naar de Colmore Cup met een revolutionaire uitvinding die motorrijden voor altijd veranderde: de swingarmvering. Royal Enfield won er in 1952 de allereerste Schotse Six Days Trial mee, met de legendarische Johnny Brittain als rijder. Daarna veroverde hij de meest onstuimige terreinen tijdens proefritten in heel Europa.

Motor
De 2023 Bullet arriveert in Europa met dezelfde kracht in zijn hart, maar met nieuw metaal in zijn kern. De gloednieuwe 349cc-motor levert een overvloed aan vermogen en koppel, zelfs bij een laag toerentalbereik, zodat je met hetzelfde gemak een weg kunt banen door de stad als daarbuiten.

Geheel nieuw zadel
Het vernieuwde, kenmerkende enkele zadel heeft meer ruimte en een verbeterde ondersteuning onder de dijbenen, voor volledig comfort tijdens zowel snelle ritten als lange reizen.

Tweekanaals ABS
Het antiblokkeersysteem met schijfremmen van 300 mm voor en 270 mm achter is ontworpen om elke uitdaging aan te gaan, zodat je stabiel kunt rijden en soepel kunt stoppen, zelfs op de ruigste wegen.

Vernieuwd instrumentenpaneel
Een nieuw digi-analoog instrumentenpaneel biedt de perfecte mix van traditie en technologie. Het biedt nauwkeurige informatie en heeft tegelijkertijd de tijdloze esthetiek van de Bullet 350 behouden.

Nieuw chassis
Een vernieuwd chassis, dat de vorm heeft van een frame met dubbele onderbuis, zorgt voor meer vertrouwen en een stabielere rijervaring, elke keer weer.

USB-poort
Met een nieuw toegevoegde USB-poort kun je je apparaten opladen en verbonden blijven met de wereld, waar je ook bent.

Verkrijgbaar in de kleuren, Black Gold, Black en Maroon
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Joppen Motoren
Strijperdijk 3-D
Leende
Plan de route
040-2062033
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion