Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Deze motor staat in de vestiging Almere
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | V-Twin, 4-stroke, luchtgekoeld |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 853 cc |
Comp. verhouding | 10.5 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Marelli MIU single-body electronic injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 55 pk / 40,44 kW bij 6250 tpm |
Max. koppel | 62 Nm bij 3000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | ALS steel twin tube cradle frame |
Vering voor | Traditionele veervork, Ø 40 mm, veerweg 130mm |
Vering achter | Swingarm, dubbele schokdempers met aanpasbare vering, veerweg 97 mm |
Remmen voor | stainless steel floating disc, Ø 320 mm Brembo opposed four-piston callipers |
Remmen achter | stainless steel floating disc, Ø 260 mm opposed two-piston callipers |
Voorband | 130/90 - 16 |
Achterband | 150/80 B 16 |
Wielbasis | 1465 mm |
Lengte | 2185 mm |
Breedte | 840 mm |
Hoogte | 1160 mm |
Zithoogte | 780 mm |
Drooggewicht | 199 kg |
Leverbare kleuren | Nero Massiccio, Grigio Sport |
Beschrijving | De V9 is de nieuwe incarnatie van de zuiverste geest van Moto Guzzi. Een geest die geen compromis kent. Een geest die, bij elke keuze, trot verklaart: Ik ben wat ik ben. De V9 is alleen dat: authentiek in elk detail; authentiek in het gebruik van sterke en hoogwaardige materialen zoals staal en aluminium, en bij de keuze van prestigieuze componenten; authentiek in de behendigheid waarmee het reageert op uw rijstijl; en authentiek in de spannende koppel van de nieuwe 850cc motor. |
 |
Motorcentrum Deventer |
|
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
|
 |
0570-656006
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maÂken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introducÂtie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgeÂvoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich oveÂrigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verandeÂren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de EnÂgelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorÂfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CAN-AM