Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Wit/Rood
Vermogen:
56 kW
Teller:
11.700 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben je op zoek naar een avontuurlijke motor met karakter, comfort en betrouwbaarheid? Dan is deze Moto Guzzi V 85 TT uit 2022 precies wat je zoekt. Met 56 kW vermogen en slechts 11.700 km ervaring biedt deze motor de ideale balans tussen sportief rijplezier en dagelijks gebruik. De V-twin motor zorgt voor een soepele vermogensafgifte en een prettige rijervaring, zowel op asfalt als op onverhard terrein.

Wat deze V 85 TT echt bijzonder maakt, is de complete uitrusting. De motor is voorzien van ABS en traction control, wat je extra vertrouwen geeft op wisselende ondergronden. Dankzij cruise control kun je ontspannen langere ritten maken, terwijl het getinte windscherm en de handkappen je goed beschermen tegen wind en weer. De zijkofferset biedt voldoende ruimte voor je bagage – ideaal voor woon-werkverkeer of een weekend weg.

Verder beschikt de motor over meerdere rijmodi, waardoor je het gedrag van de motor kunt aanpassen aan je rijstijl of de omstandigheden. Het moderne TFT-display geeft alle informatie overzichtelijk weer, en met de LED verlichting ben je altijd goed zichtbaar, ook bij slecht weer. De middenbok maakt onderhoud of parkeren net even wat makkelijker.

Afkomstig van de eerste eigenaar en altijd bij ons onderhouden
  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-, hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten

Opties en Accessoires:
ABS,
Cruise control,
getint windscherm,
Zijkofferset,
LED Verlichting,
Rijmodi,
TFT-Display,
Traction control,
Middenbok,
Handkappen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion